بانک صدای گویندگان کشور

یکی از عناصر بسیار اساسی در تولید تیزرها و ویدئوهای تبلیغاتی، صدای گوینده می باشد. البته نباید فقط به جنس صدا توجه داشته باشیم، بلکه در انتخاب صدا، به زیبا و رسایی آن نیز باید توجه کرد.

به عنوان یک نمونه، صدای مورد نیاز برای ایجاد یک تیزر صنعتی با استفاده از صدای یک تلفن گویا ممکن است متفاوت باشد و همگونی در این دو صدا از اهمیت زیادی برخوردار نباشد.

در این مقاله، ما قصد داریم شما را با یک سامانه آنلاین و هوش مصنوعی در زمینه سفارش گویندگی آشنا کنیم. این سامانه به شما امکان می دهد با سادگی و سرعت به یک بانک صدا دسترسی پیدا کرده و سفارش گویندگی مورد نظر خود را ثبت کنید.

بانک صدای گویندگان

بانک صدای گویندگان یک سامانه سفارش آنلاین و بدون واسطه گویندگی است که به شما این امکان را می دهد تا هر نوع سفارش در زمینه گویندگی دارید را آنلاین ثبت و پیگیری نمایید .

تاریخچه بانک صدا

بانک صدا فعالیت خود را از سال 1394 شروع نمود و پس از انجام تحقیقات گسترده و کشف معظلات موجود در زمینه گویندگی ،اولین نسخه خود را در سال 1396 راه اندازی نمود ، اما با توجه به اینکه این نسخه امکان سفارش آنلاین نداشت ، پس از دوسال و سر انجام در مهر ماه 1398 اولین نسخه آنلاین بصورت وب سایت رونمایی شد و پس از آن در سال 1400 اولین نسخه از وب اپلیکیشن بانک صدای گویندگان فعالیت خود را آعاز نمود

پایگاه دانلود موسیقی و افکت صوتی

بانک صدا هم اکنون به عنوان یک مرجع سفارش نریشن و گویندگی شناخته می شود، اما این تمام ماجرا نیست و بزودی امکانات دیگری در این سامانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت ، به عنوان مثال هم اکنون امکان دانلود هزاران موسیقی و افکت صوتی را در اختبار کاربران خود قرار داده است.

 

خبر راه اندازی بانک صدا در جلسه انجمن گویندگان کشورچاپ شده در روزنامه نسل فردا

روزنامه نسل فردا درباره بانک صدای گویندگان کشور و اصفهان

بانک صدا چیست و چه کاربردی دارد ؟

بانک صدا یک پورتال آنلاین جهت سفارش پروژه های صوتی است ، به کمک این سامانه شما می توانید صداهای گویندگان مختلف را بشنوید و با انتخاب یک یا چند گوینده پروژه خود را بصورت آنلاین سفارش دهید.

www.bank-seda.com

کاربرد ها:

جهت ساخت تیزر های تبلیغاتی ، مستند ، دوبلاژ ، تلفن های سانترال و تلفن گویا و ...

بانک صدا چیست و جه کاربردی دارد؟

بانک صدا یک سامانه آنلاین گویندگی و نریشن است که با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از گویندگان امکان جستجو، مقایسه و سفارش آنلاین گویندگی را به افراد می دهد

بانک صدا چه زمانی تاسیس شد؟

ایده اولیه بانک صدا از سال 1394 شکل گرفت و نسخه اولیه آن در سال 1396 شروع به کار کرد و سرانجام پس از تکمیل اولیه آرشیو گویندگان نسخه نهایی آن با امکان سفارش آنلاین شروع به فعالیت کرد.

آیا فعالیت بانک صدا محدود به شهر یا منظقه خاصی است؟

خیر فعالیت بانک صدای گویندگان با توجه به نوع فعالبت آن محدود به شهر یا منظقه خاصی نیست.

می خواهم سفارش گویندگی خود را شروع کنم باید چه کنم؟

وارد وب سایت بانک صدا به نشانی www.bank-seda.com شوید و با استفاده از فیلتر های موجود، گوینده خود را جستجو کنید

می خواهم یک متن گویندگی را با ارزانترین قیمت ممکن سفارش دهم

برای انجام این کار کافیست وارد وب سایت بانک صدای گویندگان شوید و با استفاده از فیلتر های جستجو ، گزینه ارزانترین گوینده را انتخاب نمایید.

من گوینده هستم و می خواهم عضو بانک صدا شوم، آیا می توانم؟

بله در صورتی که در این حوزه تخصص دارید می توانید با ورود به سایت بانک صدا ، قسمت همکاری با ما ، درخواست عضویت خود را ثبت نمایید



یک دیدگاه بنویسید
3 + 0

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها