تبلیغات انتخاباتی

مرکز چاپ و تبلیغات انتخاباتی اوج هنر اصفهان

یکی از چالش های مهم هر نماینده در زمان انتخابات مدیریت بهینه تبلیغات انتخاباتی است. بدین معنی که یک نماینده می بایست چه مکانیزمی را طراحی نماید که بر اساس آن برنامه های تبلیغاتی را با کمترین هزینه و بیشترین کارآیی مثمر ثمر نماید. در این راستا می توان روش های تبلیغاتی را به صورت های زیر تقسیم بندی نمود:
الف. از نظر گستردگی
1. تبلیغات متمرکز- گسترده
2. تبلیغات محلی محدود
از این منظر در صورتیکه بتوان تبلیغات را متمرکز نمود، از نظر هزینه چاپ مقرون به صرفه است اما از نظر هزینه انتقال هزینه بر می باشد. تبلیغات محلی نیز در صورتیکه تصمیم گیری از مرکز باشد مفید خواهد بود. در غیر اینصورت مجموعه تبلیغاتی نماینده ، در تصمیم گیری برای چاپ و تبلیغات دچار هرج و مرج خواهد شد. مثلا فرض کنید شما تعداد 1000 عدد ستاد تیلیغاتی در شهرستان ها دایر نموده اید. در صورتیکه هر مجموعه یک میلیون تومان پوستر اضافی چاپ نمایند (معادل 2000 عدد پوستر) مجموعا یک میلیارد تومان هزینه اضافی به شما تحمیل می نمایند.
ب. دسته بندی تبلیغات از نظر نوع رسانه چاپی
1. افست: در تیراز بالا خیلی ارزان
2.دیجیتال: در تیراژ کمتر از 500 عدد مناسب است .
3. تبلیغات محیطی : شامل بیلبورد، بنر و نمایشگرها که استفاده از آنها موثر می باشد و هر فرد کاندید در بکارگیری آن ناگزیر است.
4. فیلم، و تیزر که در صورتیکه در معرض ببینده قرار گیرد می تواند موثر باشد. برای مثال استفاده از امکانات بلوتوث یک انتخاب خیلی مناسب می باشد.
5. اس ام اس تنها تبلیغی است که همه آنرا می خوانند و خیلی موثر است.
6. استفاده از رسانه های جمعی
7. استفاده از مطبوعات و نشریات
و ...
مر کز چاپ و تبلیغات اوج هنر اصفهان با استفاده از دستگاههای پیشرفته چاپ و خدمات پس از چاپ  و همچنین با برخورداری از ارتباط گسترده  با کانونهای  تبلیغاتی ، چاپخانه ها و لیتوگرافی ها  آمادگی خود را برای انجام تبلیغات موثر در راستای برنامه های شما کاندیدای عزیز اعلام می دارد و امیدوار است همچون مشاوری امین و کارآمد با حفظ سیاست قیمت مناسب و کیفیت بالا = فروش بیشتر ، سود بیشتر به شما در رسیدن به اهداف پیش رو مشورت و همکاری نماید



یکی از فعالیت های این مجموعه مرتبط با این زمینه چاپ کتابچه قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 1394متعلق به مرکز پیشگیری و وقوع جرم معاونت اجتماعی دادگستری بوده که کمتر از 48 ساعت خدمات چاپ ، لیتو گرافی ، سلفون کشی و صحافی چسب گرم آن انجام گردید .



تبلیغات انتخاباتیمرکز سریع چاپ فوری انتخاباتی


یک دیدگاه بنویسید
4 + 4

ورود لیست قیمت خانه تماس با ما نمونه کارها